Genel soru ve cevaplar

15/11/2017
ile yusuf altunkaya

1. Ürün gerçek deri midir ?

Ürünlerimizin tamamı hakiki kuzu derisi olup kendi imalatımızdır. Gerçek kuzu derisinden başka hiç bir materyal kesinlikle kullanılmamaktadır.


2. Ürünlerin imalat yeri ve menşei neresidir ?

Ürünlerimizin tamamı İstanbul/Türkiye'de üretilmiştir. Ayrıca montlarda kullanılan diğer tüm malzemeler (fermuar, düğme, astar, kürk, etiket vs.. ) Türk malıdır.


3. Ürünleri sattığınız mağazanız var mı ?

Tüm ürünlerimizi Türkiye'nin dört bir yanına ve yurt dışına ithal ediyoruz. İstanbul'da ürünlerimizi sattığımız bir mağazamız vardır. İstanbul'da ikamet eden müşterilerimiz, sitemiz üzerinden siparişlerini verdikten sonra diledikleri zaman gelip mağazamızdan alışveriş yapabilir ve aynı zamanda kolayca iade ve değişim yapabilirler.


4. Aldığım ürünün bedeni uymadı. Ne yapacağım ?

Değerli müşterilerimiz bu konuda çok tecrübeli bir ekip olarak, öncelikle siparişin hemen ardından telefonla sizleri arayarak sipariş verdiğiniz mont için size en uygun bedeni bizler söylüyoruz ve siparişinizi bu iletişimin ardından gönderiyoruz. Bu güne kadar online yaptığımız yüzlerce satıştan sadece %10 gibi bir oranda değişim sağlamış bir firma olarak, aldığınız bedenin uymaması halinde bir kaç gün içerisinde size uygun beden ile değiştiriyoruz.


5. Ürün ne kadar sürede kargolanıyor ?

Değerli müşterilerimiz genellikle siparişleriniz max. 3 gün içerisinde orijinal ambalajında, faturası ve etiketi ile birlikte gönderilir. Ancak sipariş ettiğiniz ürünün hazırda olması durumunda eğer siparişinizi gün içerisinde saat 16:00'e kadar vermişseniz AYNI GÜN KARGO yapılır.


6. İptal, İade ve Değişimi Nasıl yapacağım ?

Değerli müşterilerimiz, Aldığınız ürünün iptalini yapmak için ürünün kargoya verilmemiş olması gerekiyor. Kargoya verilmemiş her ürünü kolayca iptal edebilirsiniz. İade ve değişim işlemleriniz için bizimle irtibata geçmeniz en sağlıklı sonucu almanızı sağlar. Tecrübe ile sabittir ki bu tarz durumlarda önceden bizimle irtibata geçmeniz bir çok sorunu anında çözüme kavuşturmuştur. İade ve değişim prosedürüne Teslimat Bilgileri bölümünden ulaşabilirsiniz.


7. Satın Aldığım Deri Mont ve Ceketler Garantili midir ? Garanti kapsamı nedir ?

Tüm deri giyim ürünlerimiz 2 yıl süre ile garantilidir. Ürünlerimizin herhangi bir sorunda garanti kapsamına girmesi için, ürünün kısa sürede derisinin aşınması, kendiliğinden sökülme, renk verme, yağ kusma, beneklenme, aşırı kokma gibi şikayetleri olması gerekmektedir. Bunun dışında kullanıcı hatası ile oluşabilecek her üründe bizler ücreti mukabilinde dikim, parça değiştirme, boyama ve bilimum tamiratı özenle ve dikkatle yapmaktayız.


8. Tamir, Onarım, Boya ve Bakım yapıyor musunuz ?

Bizden veya başka bir firmadan aldığınız ürünleri fark gözetmeksizin ücreti mukabilinde tamir ve boya yapabiliriz. Tek şartımız tamir edilecek veya boyanacak ürünün fotoğrafını bize önceden ulaştırmanız. Tamir ve boya ürünleri max. 7 gün içinde yapılıp gönderilir.


9. Toptan satışınız var mıdır ?

n11.com üzerinden toptan alışveriş yapmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Hangi model ve renk olursa olsun minimum 10 adet olması koşulu ile toptan alım yapabilirsiniz.

Yorumlar

Hiç mesaj bulunmadı

Yeni mesaj